Cihannn
Arkadaşlar 3 gündür bebeğimin ateşi yüksslip iniyor öyle ciddi bi ateş yok derecede 36.5 37.2 civarı yalnız bazen bakıyorum gazını alırken falan alnı çok sıcak oluyor biraz zaman sonra geciyor int ten bakgim da kanında enfeksiyon olabilir yazıyor korktum açıkcası ama baska belirtisi yok