BiZimde yüksek çıktı 3. Ayda uzayan sarılık olmuştu zaten. Bir sürü tahlillerden ve metabolizma testinden geçti şükür ki sonuçlar iyi çıktı, değerlerini düşürmek için sabah akşam ilaç kullandık şişe bitene kadar. En son düşmüştü, İlaca cevap vermesi önemliydi, sonuçlar da iyi çıkınca uzayan sarılıktan dolayı karaciğer etkilenmiş dediler. 2 hafta sonra tekrar gastroentereloji bölümünde randevumuz var.