Badeninannesi Mucizemmmm üşütmüş işe zaten bi kerede ne yaparsan açılmaz ki doldukça çekeceksin makineyle canım bizim burun silmemiz gibi
Egelmen33 Eczanelerde serum satiliyor bildigimiz ondan alin bide enjektor burnuna sıkın aspiratorde varsa biraz cekin
Mucizemmmm Badeninannesi Kubrahafsa Ozlemberkay olmiyo acilmiyo kizlar emmiyo bni burnu tkali diye col uzuluym napcm bilmiym
Kubrahafsa Serumu sıktıktan sonra nazal aspiratorle cekebilirsin kisada olsa nefes almasini saglayip rahatlicaktir
Kubrahafsa Mucizemmmm acile git o zaman onlar ceksinler baska caresi yok kafasindan sapkayi eksik etme
eylulhtc Bol bol serum fizyolojik gerekiyorsa saat başı az da olsa açmasını sağlamaya çalış bir de eczaneden coldmix alıp yakasına ve yatağına damlatabilirsin özellikle serum fizyolojik sıkıp çektikten sonra damlatmayı dene yakasına 2-3 damla ya da yatağına 2-3 damla. Odanızın nem miktarı az olabilir soğuk buhar makineniz varsa onu çalıştırın odanın nemi %40 oranında tutmaya çalışın eğer yoksa kalörüfere üstü açık su koyun bir havluyu ıslatın çok süzmeden onu da kalörüfere koyun oda nemlensin biraz su kaynatıp onu da odanıza koyabilirsiniz o da nemin artmasını sağlar. Bir de gün içinde siz odada yokken azar azar havalandırın temiz hava dolsun içerisi. Soba kullanıyorsanız da bunları soba için yapın bir kaba su koyun kaynasın odaya buhatı verdikçe nemlensin. Tabi burnu aspire etmeyi unutmayın bol bol. Serum fizyolojik sıkarken 1 küçük tüpü yarım yarım sıkın bir tarafa yarısı diğer tarafa yarısı. Allah şifa versin.
Kubrahafsa Bebek vicskleri var onu beze surup cekmesini saglayabilirsin ayaklarina masaj yaparak surebilirsin kizim 40 gunlukken sacini kuruttuk sinusleri acmisiz 1 hafta cektik vicskle birazda olsa rahtlamisti