denizsn oğlum 1 aylıkken rutin kontrolünde testislerinin inmediği farkedildi.bi kaç doktora götürdük hepsi de 1 yaşına girdikten sonra ameliyat dediler.ameliyat gününe kadar hep diken üstündeydik.nasil olacak nasıl dayanacak diye😔.ameliyattan bi gün önce anestezi icin kontrolleri yapıldı doktorumuz gece 3 ten sonra hic bir şey yedirmeden sabah getirin dedi.sabah gittik tabi oğlum ac olduğundan biraz huzursuzdu hemen damar yolu açıldı serum takıldı beslenmesi icin.daha sonra ameliyata alındı 1 saat 15 dk sürdü.ardinfan uyanması icin beni içeri aldılar.narkozun etkisi biraz zordu 😓biraz kendine gelince odamıza geçtik 2 saat sonrada emzirdim.emzirince daha da rahatladı.ayni gün de taburcu olduk.korktugumuz gibi olmadi şükür. çok kolay geçti , oğlum hic bilmedi sadece sünnet yeri 1 2 kere çişini yaparken yandığından ağladı.testislerinden hic rahatsız olmadi.bu postu benim gibi tedirgin olan annelerimiz icin açtım.stres yapmaya gerek yok çok basit bi ameliyat.bebeginize de rabbim şifa versin inşalalh 🤲