Oz_ge kesinlikle ama kesinlikle yürütece koymak gibi bir yanlış yapmayın araştırırsanız bir cok zararı var yurutecin. Ben oğlumu 5 aylıkken ara sıra mama sandalyesine oturttum onun kemerleri oldu için kemer takarak oturdu diğer türlü sürekli öne eğiliyor bebekler ve ilerde kambur olabiliyorlar o yüzden sizde ara sıra mama sandalyesine oturtup kemerler ile baglayabilirsiniz.oglum 7 aylık şimdi desteksiz oturuyor ve koltuk kenarlarında yürümeye çalışıyor artık