6 ay 1 günlük olduk kontrole gittik doktor yoğurt vermekle başlabilirsn dedi bebeğimin kilosu ve boyu gayet iyi öyle söyledi doktor doğduğundan beri sadece anne sütü alıyor maşallah sütüm iyi geliyor sağıp dolapta bile saklıyorum ama bebeğim ek gıdaya başladı diye sütüm kalır içmez diye korkuyorum doktora sormayı unuttum ilk bir ay yoğurt versem sadece olur mu daha cok sütümü alsın istiyorum diğer besinlere 7. Aydan sonra başlasam bi mahsuru olur mu sizce anneler ?