Bir konuda fikrinize ihtiyacım var..Oğlum 6 aylık doğduğundan beri emziriyorum.Yarım gün çalışıyordum ve öğlen eve gelene kadar yetecek süt bırakabiliyordum oğlum için.ama şimdi tam gün çalışacağım ve tüm gün için süt bırakacak kadar birikmiyor sütüm😔 ek gıdaya başladık yeni yeni tadımlar yapıyoruz ama emin olamadım günde bir iki öğün için devam sütü kullansam mı sizce?çok bilgi sahibi olmadığım için fikir vermenizi rica ediyorum🤗