Mommyishome Yaptırabilir miyiz sevgili anneler? Bi değişiklik istiyorum artık çok bunaldım. Hamile kaldıktan sonra saldım gitti bi toparlamam lazım. Bu arada hangi şehirlerde yaşıyorsunuz, nasıl ombre fiyatları?
boncuk- Mommyishome yaptırabilirsin sanırım. Ombre zaten dipten de yapılmıyor. Eğer önce dip boya sonra ombre olmicaksa. Bebiş kaç aylık?
kenanihal2020 Mommyishome hamileyken de emzirirkende yaptırdım süte ve kana geçmiyor merak etmeyin doktorumun da izni vardı 6,5 aylık bebeğim ortalama 2 ayda 1 de dip boya yaptırıyorum
pilavustutavuk Gerci benin beyazlarimda var yaaa onlarin kapanmasını istesem dipten olaacak. Sanırım ben 2 yil yaptıramam :/
pilavustutavuk Mommyishome tam boyatacaktim oğlum 7 aylıkken hamile kaldim😅 doğum yapalı 2.5 ay oldu, 2 senedir dagittim ben kendimi 😁
kenanihal2020 Seza hayır normal boya🌸 organikte kullanığım oldu ama son birkaç keredir normal boya ile boyuyorum