tahirmertinannesu bebeğim 2 haftalık bebivita mama kullandık hastanede sonra bebelac kullandık çok gaz yapti bebivita kullananlar var mı
Hyry9004 tahirmertinannesu bir kere denemek için bebivita almıştım kızım mahvoldu aşırı gaz ve kabız yaptı. Sma kullanıyoruz.
Birannebirfurki tahirmertinannesu bebibitayı bi kez kullandık aşırı şişirdi erimedi ve köpürdü şu an similac kullanıyoruz memnunum
Bal_yavrum1 tahirmertinannesu mama dediğiniz devam sütü mü ben fazla anlamıyorum da mama ve devam sütü farklı şeyler mi
Zehra_Masume tahirmertinannesu ben kullanıyorum canım kızım 2 aylıkken başladım şuan 7 aylık memnunum hiç bir sorun yaşamadık ama bebekten bebeğe farkediyordur sizde bir sorun olmadıysa kullanın bence
tahirmertinannesu Zehra_Masume bizde ilk sorun olmadı ama bebelacdan memun kalmadık 1 haftadır bebeğimin gazı var tuvaletini yaomakta çok zorlanıyor
adaaaa tahirmertinannesu Ben bebeğimi hep mamayla besledim ilk 3 ay aptamil comformil kullandım gaz yapmaması için sonra bebeğim yavaş yavaş gazını kendi çıkarmaya başladı aptamil 1 numaraya geçtik 6. ayı doldurunca da bebelac 2 numaraya geçtik bebelactan devam ediyoruz 🥰
NNF19 tahirmertinannesu bebekten bebeğe fark eder illaki ama biz bebelacta,aptamilde hepsinde mahvolduk. Kabızlık üstüne gaz derdi olmayan bebeğim gazla boğuştu. Bir tavsiyeyle denedim bebevitayı çoook rahatız şimdi
Nehir2020 tahirmertinannesu benim bebeğim bebivitayı çok seviyorum hiç gaz kabızlık yapmıyor ama kilo alımı çok az acaba mamadan mı diye similac alacağım bu ay. Yoksa bebivita güzel mama
spynrc tahirmertinannesu biz sma kullanıyorduk açıkçası maddi açıdan zorladı 4 aylık olduk bebelac aldım ve sma dan daha iyi çıktı daha az gaz yaptı
Recbeyer tahirmertinannesu bende kullanıyorum bebivita memnunum bizdede kabızlık yaptı ama zeytinyagiyla hallediyorum bir şekilde