Mom34 Bir iki haftadır bebeğimin kakasindan ara ara sanki adetin son günlerindeki gibi kayverengimsi sümüksü şeyler görüyorum çok ince yapıda ya da bazen nokta şeklinde. Bazen de fışkırır gibi kusuyor ve emmesi çok zorlaştı. Uyurken inliyor, uyku bozukluğu var gaz da cabası karnından gurk gurk sesler geliyor emerken filan. Gaz masajı yapayım diye karnına dokunsam bırakmıyor ağlıyor. Sizce alerji mıdır yaşayanlar yardımcı olur mu ona göre doktora götüreceğim.
Gizemmyigit Mom34 kakasını zor yapan bebeklerde o tarz renkler oluyor kaç aylık bebeğiniz? 4 aylıktan itibaren kan ilacı içilince de aynısı olacak denmişti.. ama siz yinede fotosunu çekip dr a gösterin derim. Kakasını veya gazını rahat yapması için bebeğinizi kucağınıza alın ve tuvalet pozisyonu verdirin çok daha rahat yaptığını göreceksiniz. Geçmiş olsun
Ozgul Mom34 ben yaşıyorum o sıkıntıları ama bizim ciltte kızarıklıkta oluyo atopik dermatit var kandan baktı alerji doktoru çoklu alerjisi(yumurta,süt,kuruyemişler,vb.) çıktı diyetteyiz ikimizde.Bence bi alerji uzmanına götür
Mom34 Yaşayanlar yardımcı olur musunuz. Kan veya gaita da belli olur mu yakin zamanda kan ve idrar vermiştik ordan görünür mü
Mom34 Gizemmyigit kakası olduğunu anlıyorum aslında evet zor oluyor sancilaniyor gaz çıkarmıyor sonra yapınca rahatliyo . Alerji bölümüne direkt randevu alamıyorum ama
Gizemmyigit Mom34 zorlanarak yaptığı içinde kakasında olurmuş öyle, dediğim gibi tuvalet pozisyonu alarak yaptırın çok daha rahat yaptığını göreceksiniz
Ozgul Mom34 bence test yaptırın alerji doktoruna bizde de kabızlık egzama fışkırarak kusma vardı en son testte çoklu gıda alerjisi çıktı ne yiyeceğimizi şaşırdık 7.5 aylık oğlum ek gıdaya iki gündür başlayabildik inşallah tekrar kusmaz...ayrıca çocuk gastroloji doktoruna da gittik reflü sesi ilaç verdi rahatladık az da olsa bence geç kalmadan gidin şikayetiniz bizimkine benziyo
Mom34 Gizemmyigit öyle yapayım sağ olun. Bir de gazlı bir bebek o yüzden de çok zorluyor kendini 😑 besin alerjisinin belirtileri daha ağır olur değil mi
Hsgjllcfgkpfd Gizemmyigit garmastan diye bi krem var canım denedin mi bilmiyorum ama acayip ıyi bi krem bence.benim bir iki kullanımda gecirmisti
Gizemmyigit Mom34 benmde kızım ilk 2 ay gazlıydı. Kakasını yapacağı zaman belli ederdi kendini hemen tuvalet pozisyonu alırdık:) çok rahat yapıyordu