Mamm Anneler 🤨 2 bebeğim iki aylıkken dolaba süt koymaya başlamıştım çünkü fazla geliyordu , şuan hala da emziriyorum ve dolaptaki sütler 3 ayı geçti 😏 ne yapmalıyım bir akıl verin ya 🙄
Minikum Mamm benimde vardı ziyan olmasın veriyim dedim bebeğim içmek istemedi tadına baktım bozulmuş gibiydi döktüm geri kalanıda atıcam tadına kokusuna bakın bi
Birceninannesi Mamm geçen gün ben de 3 ayı geçenlerin hepsini ayırıp döktüm malesef🤦🏻♀️ 3 aydan fazla duramıyo
Mamm Ebruozcan1 öyle çok uzun zamanlar geçmiş değil üstünden bir iki gün falan yine de atmalı kıyım acaba
Med Mamm hastaneye sağlık ocağına falan danıştım kimsede almayınca mecbur kaldım. Tam 3 aylık olan bir süt vermiştim bebeğim kustu sevmedi bende attım mecbur 😒
Ebruozcan1 Mamm Mamm hayır aşkım buzlukta 3 ay durabilir buzdolabının alt kısmında 3 gün dışarıda ise 3 saat ömrü var anne sütünün
Saripapatyammm minikkalp 6 ay kalamaz. Yanlis biliyorsunuz. 3 saat disarda 3 gün dolapta 3 ay buzlukta Mamm
Mamm Minikum ben direk vermeyi düşünmüyorum aslında ek gıdaya geçeceğiz 15 güne falan o zaman sütle yapılan şeylere katmayı düşünüyorum, örneğin bebe bisküvisini ona ezmek gibi
minikkalp Mamm https://imgyukle.com/i/NPkv56 benimde var çok araştırdım 1yila kadar bile kalabilir. Benim kızımda 5aylik ek gıdaya geçince yoğurt falan yaparım diye düşünüyorum
Minikum Mamm ben sebze püresinede koymak istedim ama içime sinmedi suyla açıyorum o yüzden. Bekle o zaman geldiğinde bakarsın bozulmuşsa yapacak birşey yok atarsın
Arzu929292 Birceninannesi nasıl bu kadar sütünüz oldu maşallah. On gun önceye kadar yataklara akardı sütüm bugun mama veriyorum 😢
bicirik Mamm benim kızım yenidoğanda yattı 3 ay saklanabilir dedi doktorlar.Atmanız gerekiyor malesef.Bebeğiniz emiyorsa neden sağıyorsunuz?
Mamm bicirik emiyor ama fazla geliyordu tek göğüsle doyuyordu diğeri de dolduğu için rahatsız oluyordum o yüzden sağdım çöpe mi ataydım 😂
Med Suzionur evet kuvozdeki bebekler için sütü olmayan anneler için teklif ettim ama pandemi dolayısıyla zaten almıyorlar