Miniko42 benim bebeğimde çok sancılı geçti ilk ayı birinci ayda biri çok şükür gaz sancısı doktorun verdiği gaz damlaları ise yaramadı kimyon rezene icirdim bir daha sıkıntı olmadı şimdi kendi kendine çıkartıyor çok şükür kimyonu tavsiye ederim kullanmayın bebeğe kimyon icirilmez diyen çok anne var ama hiç bir yan etkisini görmedim .