rike-nile-aro kitaplarım geldi başlıyorum hem yeni ay, hem hafta başı fazlalıklardan kurtulmanın tam zamanı diye düşünüyorum ben. Haydi siz de bi adım atın ben de varım diyenleri görelim 🙋🏻♀️
ecemm-6161 rike-nile-aro 😊🥰😂 zayıfın zateb ihtiyacım Yok bacım sen tez zaman da zayıfla inş böyle incecik ol 😊 inş güzelim yiyipte kilo alamayanlardanım ben 😂🤦🏼♀️
Ipeks_mom rike-nile-aro bende hayırlısıyla bugün basladim diyete vermem gereken 7 kilo var umarim yaza kadar verebilirim 🤲🤲😂
rike-nile-aro Med aaa niye 😳 ben de senin gibi düşünenlerdenim ama bi yerde yeter dedim. Eğer ki zayıflamana engel bi sağlık problemlemin yoksa neden olmasın güzel anne 😊
ecemm-6161 rike-nile-aro 😊😍😍🤩🤩 ayyy bacım KESK’e öyle olsa yazımdan cok genc duruyorum bu da genetik valla Doğum da kilo almadım bunda genetik 😂🤦🏼♀️ yaşım aslında 31 ama yakından görenler 22 zannediyor 😂😂 resim atayım bak balım
Med rike-nile-aro hergün aynı niyetle başlıyorum güne ama olmuyor malesef 😁 ama olacak bugün olmazsa yarın inşallah 😬
yadem63 rike-nile-aro kayısı suyu evde yaptırdım şekersiz 1 litre içtim gaz ve kabızlık olmadı ne varsa gitti Günde 3 litre su içtim Ayrıca pilav harici katı yemedim Tuz baharat hiç yemiyorum Haxır birşey asla yok Çok emziriyorum Uykusuzluk ve ilk annelik stresiyle gidiyor
rike-nile-aro ecemm-6161 🤩 ne kadan da zayıf bir hamişmişsin o genetikten keşke benimde olsa 😄 işte bana da genetik halalarımdan bol kilo alma ve gestasyonel diyabet kaldı 😶şaka bi yana canım benim maşaallah sana maşaallah 🧿
rike-nile-aro Ipeks_mom hem baharın başlangıcı hem yeni ay hem yeni hafta valla daha mükemmel bi zaman düşünemiyorum inşaallah irademizi kontrol edip istediğimiz kiloya ulaşırız dinimiz amiiiin 🤲🏻😊
Ipeks_mom yadem63 ben emzirmiyorum yememede dikkat ediyorum ama gunde 3 litre su tuketmiyorum. Bundan sonra tuketmeye calisicam. Yenimi dogum yaptiniz acaba ondan mi bukadar hizli verebildiniz. Birde kayisi suyunu nasil yaptiniz acaba kaynatarak mi