Aaaaaaaaaaaaaaa Bebeğim 4 aylık ve ucak yolculugu yapacağız yanı türkıyeye gıdecegz uçakta nasıl oluyor basınc anında birde bebek Bebek arabası felan bunalrı nerde teslım edılıyor bilenler yazsın bızahmet danke ❤️Acıkcası korkuyorum bu yolculuktan
AygulSina Aaaaaaaaaaaaaaa net bilgim benimde yok kenarda bende durim bende bebegim 4 aylikken ucak yolculugu yapicam. Sadece basinc aninda bebegini emzir yada mama ver en olmadi emzik ver ki yutkunsun boylece kulanklari kapanmasin ayni sekilde inerkende.
Gizemmyigit Aaaaaaaaaaaaaaa 2 aylıkken gittik biz. Eczaneden burun spreyi kullandık. Hem bebeğim uyudu hemde inerken ve kalkarken emzirdim o yüzden sorun yaşamadık şükür
Havvahavvaejderha Bende 2 aylıkken uçak yolculuğu yaptırdım şöyle ki bebek arabası götürmemiştim benimki uyudu zaten uçakta o yüzden kulakta sorun yoktu Maddeler *uçağın merdivenine kadar bebek arabası götürülüyor *görevliler tarafından bebek arabanız teslim alınıp indiğiniz zaman tekrar uçağın merdivenine getiriyorlar *termos vs almıyorlar *ayrıca müessese tarafından bebek maması veriliyor (Ben tercih etmem) Fikir *** Bebeğiniz mama kullanıyorsa biberonun içine bebeğinizin mamasını koyun hostesten sadece ılık su istersiniz maması tamamlanır Ben nisanda istanbula ailemin yanına gidicem araştırdım tavsiye ederim bu şekilde olabilir mama ihtiyaci