tontisbebegim Kızlar 2 aylık bebeğim var emziriyorum ne zaman gazım olsa bebeğimde de oluyor. Bunu başka yasayan var mı 😩
mombeto tontisbebegim tabi geçiyor ben her yemekten sonra rezene içiyorum genelde günde 3 kere içiyorum kendim yani
Leman01 tontisbebegim geçer o yüzden ilk 3 ay dikkat etmen lazım gaz yapıcı şeyler yememen lazım kimyon çayı içebilirsin hem süttede faydalı
mamAras Emziren annelerin gaz yapmayacak şeyler tüketmesi lazım bebeğe geçer sütle, kimyon kaynatıp için hem size dolayısıyla sütünüzdendr bebeğe iyi gelir
tontisbebegim mamAras yanı her zaman tükettiğim şeyleri tüketiyorum sadece bağırsaklar biraz sıkıntılı:(
tontisbebegim semaahmet bende öyle yapıyorum da sıkıntı bende bagirsaklarim düzgün çalışmıyor sürekli kabız oluyorum gazım oluyor 😑
tontisbebegim Leman01 hayır gaz yapan şeyler yemedim her zaman yeşillerim kimyonlu yiyecekler. Sıkıntı bende durup dururken böyle oluyor 😑😑