Oğlum doğduğundan beri gece uykusu hep sorunluydu basıma agrılar girdi aylarca gözlerim sızlayarak gezdim.biriyle konusmustum uyku eğitimi için sonra vazgeçtim aldırmadım.sürekli memede uyurdu.14 aylıktan beri nazar değmesin gece bi kez emiyo arkasını dönüp uyuyo sabaha kadar.gündüzde emmeden kendi kendine uyuduğu da oluyo.demem o ki büyüdükçe akıllanıyolar uykusuz anneler kendinizi çaresiz hissetmeyin meme bağımlılığı da olsa bebeğinize zaman verin benimki düzeldi inşallah darısı başınıza olsun güzel anneler❤️