Hanımlar merhaba 10.5 aylık bir kızım var normalde 2 gündüz uykusu yapıyoduk ama özellikle bugn uyumak istemedi. Dün bir şeklde uyutmştm uzun sürmştü uyuması da ama bugn baktm uykusu da var gbi değil bekledim. 9.30da uyanmştı şmdi uyudu daha yani 4.5 saat kdar sonra geldi uykusu. Ve çok rhatça uyuttum uzun sürmedi. Acaba tek uykuya geçsem mi diyorum ama çok da kçük gbi geliyor daha. Tek uyku yapan var mı acaba bu zmanlarda?