Amineinci Kızlar bebeğim 17 günlük önceden çok güzel sütüm vardı ve emziriyordum sonra mastit oldum😢😢😢 göğsümde süt 10 cc bile çıkmıyor mama verıyorum bebeğime günlerdir ağlamaktan perişan oldum napsam sütüm düzelirrr😢😢😢😢😢
gamzelininannesii Amineinci bol bol emzir canım bide pompa ile sağ devamlı geri gelir bendede öyle oldu muhtemelen tikanmistir göğsün canını sıkma stres yaparsan olmaz
FerahKuzum Amineinci neden bunn için üzüyürsnuz kendnizi bir kere stres yaparsanız zaten stünüz gelmez. Ayrıca mamayla byüyen bir çok bebek var sıkmayın canınızı lütfen. Benm de sütüm az geldiği zmanlar verdim mama 6 aydan snra hep veriyorum. Çok doğal şeyler bunlar mühim olan sevginizi eksik etmemeniz lütfen kendinizi üzmeyin 😊
Amineinci FerahKuzum bebeğime yetemedigimi düşünüyorum,bide emziren anneleri gördükçe daha çok zoruma gidiyor bu durum anne sütü varken mama yiyor diye 😔😔
FerahKuzum Amineinci ay nolur giç üzülmeyn bnun için ben o kdr çok ağladm ki heeepsi boşatmış. Siz bebeğinzle en güzel şeklde ilglensikten sonra karnı bir şeklde doyuyor. Bebeğiniz mutlu mu huzurlu mu onu çok seven insanlarla sevgiyle mi byüyor mühim olan bu inanın ki. Bakn kızm 10.5 aylık oldu çok şkür neşeli bir bebek. Mamayla byüse ne fark ediyor ki hem annelik tek emzrmek değil lütfen hiiç bunalmayın kendnize yüklenmeyin. Siz bebeği için endişe duyan onu kendnden bile çok dşünen harika bir annesniz 💛
Amineinci FerahKuzum çok güzel yazmışsınız gercektende teşekkür ederim 🙏🙏 ama inanın elimde değil çok fazla üzülüyorum bakıyorum herkes emzırıyor ben daha bir kaç günlük bebeğime mama verip duruyorum 😔😔😔