Ebru2ozturk Ben geçen sene gitmiştim bu sene bilmiyorum ismini doğru vermek için bı arkadaşımdan yarın öğrenip yazarım size banada o tavsiye etmişti. Arayıp sorabilirsiniz .Bizde öyle bı zamanda gitmiştik ki toplantı varmış çocuk doktoru kapıyı kilitlerken yakaladık devlet hastanesi olmasina rağmen geri çevirmedi. Psikoloji doktoruna kimlik numaranızı verin yarın kayıt yaparım demişti öyle girebildik çok şükür .