Busrac Arkadaşlar merhaba bebeğim 7,5 aylık fakat ek gidada zeytin kıyma ve ceviz kullanmadik siz ne zaman başladınız bu gidalara?
Prenses39 Busrac zeytin bende vermedim daha kızım 7 aylık kıtmayı çorbaya koyuyorum cevizi de bal kabagı haşlıyorum içine eziyorum ben veriyorum yani
Umay_ Busrac 7. Ayın sonlarına doğru artık kıymaya başlayabilirsiniz. Cevizi de ben yeni başladım. 8.5 aylık oldu. İyice ezip toz halinde meyve puresine katıyorum yarim cevizi. 8.5 aylık şu an😊