dlekturann ben premium normal bez kullanıyordum şimdi baglatmiyor dönüyor zor Oluyor diye prima nin normal kilot bezini kullandım premium kilot 200 tl falandı o yüzden normal kilot bez aldım fakat memnun kalmadım 4 numara 9 kilo ve üstü diyi 4 numara aldım heryerinde lastik izi oluyor kizartiyor şunu ekleyim sızdırma ve kakayı dışarı cikartmiyor o konuda çok iyi sıkıntı yok benim sıkıntım dar gibi olmasi 9 kiloluk bebek her yeri lastik izi ama hic sızma felan olmadı düşün 10 da yatmadan bagliyorum sabah 8 9 a kadar değişim yapmiyorum hiç bir şekilde sızmadı cikmadi