Çişli kakalı çıtçıtlı badi altmışlığım bile var o derece 😂😂😂3 buçuk aylık kızım bu arada sleppy kullanıyorum bezden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum sonuçta sıvı kakalarını yapıyorlar onun akması kadar doğal bir şey yok biraz bez dolu olduğunda sıvıyı emmeyio geriye akıtıyor 😀😀valla ben kabız olmasında yapsın dan yanayım