Defnemiraymoms Bugün saat 11.30 gibi aşı olduk ve 1 bucukda kustu çok az bı sıkıntı olur mu yani aşı boşa gitmiş olur mu
irem09 Bir şey olacağını sanmıyorum. Cunku 1.5 saatte bebek alması gerekeni alıyor vücuda girmiştir 😊 tedbiren yarım saat beslememek gerekiyor. İlk yarım saat kusmadığı muddetce bir sıkıntı olmaz bence.