Kızlar bebeğim 4 aylık normalde 5 günde bir kaka yapıyordu 3 gündür hergün yapıyor hatta dünden beri 6 7 kere yaptı kakası katı değildi zaten ama bu kez daha sulu gaz çıkarır gibi yapıyor ıkınarak biraz da sümüksü kıvamda bi rahatsızlık belirtisi olabilir mi böyle birşey yaşadınız mı sümüksü kıvam sebebi Boğaz’ında balgam var o olabilir mi