Kızlar geçenlerde ağzı çok selli diye görsel atmıstm dişlerini ama daha cıkmaz 3 bucuk aylık çok erken demişlerdi kızım 4 ay 14 günlük bugun bir dişle güne uyandık ❤️💞💞 minnacık süt rengi bişey var çay kaşığıyla vurdm çıt çıt ses geliyo ağzını kolay kolay açamadıgım için resim çekemeidm🙈 henüz tepesi gelmiş anlaşılan❤️😍 atak matak da yaşamadık çok şükür korkuyodum o dönemde diş çıkarttı kızım erken diyebilirsiniz ama bende 4 bucuk aylıkken çıkartmışım halen çürüğüm yok hepsi ana dişim🙈 çok mutlu oldum o minnak sivri dişi görünce sizle paylaşmak istedim 🙈 bu süreçten sonra mı ateşlenme ağrı olur yoksa buraya gelene kadar mı oluyodu