Yaylacicegim Kizlar bu ne allah askina doktora goturmeli miyim https://imgyukle.com/i/LdKknj https://imgyukle.com/i/LdKknj
PembePelikan Yaylacicegim bence bir doktora götürmelisiniz. Burda doktorculuk yapan olursa yanlış olur. Hiç olmadı sağlık ocağına aile hekiminize götürün derim
Gulcanasil Yaylacicegim kaç aylık bebeğiniz. Benim oğlumun pipi altında buna benzer bişeler var. Dünden beri. henüz dr a götürmedim.
Senemasilberen Yaylacicegim bence doktoruna götürün vakit geçmeden ama altındaki bezi mi tam çözemedim ondanda olmuş olabilir götürene kadar farklı bir bebek bezi kullanın ve ıslk mendil kullanmayın geçmiş olsun siz sakin kalın bebekte ürkmesin en iyisini doktor bilir haberdar ederseniz sevinirim
GoGirl Yaylacicegim isilik bu sekilde olmaz mantar olabilir ama cok farkli bisi de olabilir en iyisi doktora gostermek
Yaylacicegim Gulcanasil 2.5 aylik ilk bebegim dun yoktu huzursuzlugu da yok keyifli anlamadim 😭 saglik ocagina gutcem birazdan
nesliysldl Yaylacicegim kaç aylık bebeğiniz? Başıma böyle bir şey gelmişti ama bu kadar yaygın değildi,anüsün etrafında böyle beyaz sivilcemsi şeyler vardı.Travazol krem ile 2 güne falan geçmişti
Minnaktosbik Yaylacicegim bence doktora götür canım en iyisini o bilir ona göre tedaviye başlar böyle birşey yaşamadım ama mantarda olabilir biran önce götür zaman kaybetme
Zekimurendebizigorecekmi Yaylacicegim çok kuvvetli ihtimalle mantar gibi görünüyor .. yayılmadan götürün derim dr a
Yaylacicegim Arkadaslar hepinize tesekur ederim saglik ocagina goturdum dediginiz gibi mantarmis cift bez kullaniyoruz sicaktan nemden terden bezden vs olmus iyiki soylediniz yoksa ben isilik diye umursamazdim yavrum kasinmiyordur insallah 😭😭😭
Yaylacicegim Gulcanasil canim benimkinde kalcasinda ufak bise var doktor kontrol amacli cift bez baglamami onermisti. Bir de bizim ev merkezi sistem asiri sicak oluyor geceleri bebem cok terliyordu mutlaka atletini degistirip havlu koyuyordum sirtina muhtemelen sicaktan oldu. Krem verdi iki farkli birini 3 gum kullancagim birini isteidgin kadar dedi sende mutlaka goster doktira cabuk yayiliyormus bizimkinim dun yoktu mesela boyle bise
mozaik Yaylacicegim bunun gibi olmuştu oglum da ama yarısı kadardı. Fotograf atmiştim doktora o zaman. Batikon sür günde 1 defa demisti. 2-3 güne gecti ama sizin ki daha fazla. Bir doktora sormakta fayda var.