Selam anneler
başına gelen varsa süreci anlatıp paylaşırsa çok memnun olurum
dün lavabodaydım oğlumla eşim oynuyorlardı birden oğlumun ağlama sesini duydum hemen çıktım ama böyle bir ağlama yok birşey olmuş belli yerde oturuyordu noldu dedik eşim de su verecektim peşimden geldi ayağı takıldı düştü sanırım dedi o da tam pozisyonu görmemiş ama halının üstüne düşmüş belli bir süre ağladı ayağını da basamayınca dedim birşey olmalı doktora gidelim gittik elle muayene etti sorun gözükmüyor film çektirin dedi filmleri çekildi farklı açılardan kırık çıkık yok şükür yumuşak doku zedelenmesi dedi doktor sadece dolven verdi ağrı kesici ve ödem şişlik indirici özelliğinden kaynaklı 3 gün dikkat edin 3 günün sonumda toparlar dedi ben defalarca kez sordum artık adam bunaldı işimi öğretmeyin dedi panik oldum ne yapayım dün akşam 6 sularıydı oğlum ayağını basamıyor şimdi yürümek istiyor basınca ağlayıp geri geliyor kucağıma sol ayak bileği. Ayaklarını sallıyor yatakta dönüyor ama sert zemine basamıyor. İnternetten araştırma yaptım biraz zor bi süreç olduğunu 1-2 hafta geçmeyeceğini yazmışlar. Başına gelen var mı anneler? okuduğunuz için teşekkürler 🤩