Goktug46 Kızlar aranızda tedagil diş granüllü kullanan var mı ? Ya da nurse harveysin diş jelini kullanan var mı? Diş Çıkarma döneminde önerileriniz nelerdir bebeğimde bende çok yorulduk yardımcı olurmusunuz ? #dişdönemi #diş
NunuDudu Goktug46 şimdiye kadar memnundum ama şu an köpek dişlerini çıkarmaya çalışıyor maalesef çok etkisi kalmadı ama neredeyse 4 aydır kullanıyorum genel olarak rahatlatıyor
Eymenebrar Goktug46 tetagil kullanıyorum bu ara ilk dişini çıkarcak ama çıkaramadı hala şiş doktor birde calgel diye jel verdi ondan da memnun kaldım rahatlattı
Goktug46 Eymenebrar biz ilk dişleri çıkardık diğer dişler daha zorlu sanırım bende aldım kullanıcam inşAllah faydasını görürüm
Gamz3 Tedagil granür kullandık o sayede dişlerinizi hepsi sağlıklı cikti. Vitaminlerden kaynaklı kararmalarada engel oldu Hatta suan 2023 2024 olan 27 şaselik pakette kaldı isteyene uygun fiyata yollarim.