Fatma69 Merbalar 10 aylık oğlum var sünnet için anestesili mi yaptırtınız, lazer lemi kesildi, yoksa nejterle mi, hanigisi daha iyi
iki_prens_annesi_ Fatma69 sunnet bolgesi igne ile uyusturuldu o sekilde lokal anestezi ile yapildi 9 aylıkken
Basulpete Fatma69 10 aya genel anestezi olabilir ama benim beboş 2 aylıkken yaptırdığımız için lokal oldu. Neşterle yapıldı bir haftada iyileşti.
94z-20u iki_prens_annesi_ 2 aylıkken lokal anestezi ile yapıldı klips yöntemiyle neşterle yapıldı 3-4 güne iyileşti hiçbir sorun yaşamadım şükür
Y-1401 Es-esm bizde şu an 1 buçuk aylikiz sünnet yaptırmaya korkuyorum küçük diye korkuyorum açıkcasi biraz daha büyüsün toparlansn diyorum çok zor olmadmi nasıldi zorlandnzmi
iki_prens_annesi_ Mom095 yok hic zor olmadı ilk gün biraz zorlandi fitille ağrısını hafiflettik ikinci gun eski rutinine döndü 1 hafta icinde de iyilesti tamamen
Gzmkrm Es-esm bazı kilolu bebeklerde pipi yağ dokunun içinde kalıyormuş küçük gözüküyormus büyüdükçe kilo azaldıkça ortaya çıkıyormuş pipi olmamasına çok sevindim
Swtlna 10 aylık genel anestezi dikişli yaptırdık, hiçbi sorun yaşamadık, bir iki çişten sonra ağladı ama aynı gün normale döndü
iki_prens_annesi_ Mom095 inşallah cok rahat oluyo hem kolay atlatiyolar hemde sunnet diye bi dert kalmiyor
littleprincesmom Pipiye iğne yapıldı öyle uyuştu. Klips yöntemiyle yapıldı. Dikişsiz ve cok rahat atlattik. Ilk cisimden itibaren ağrı yanma hissetmedi. Ilk gun 4 saat arayla calpol 6 saat arayla fitil verdik. Ertesi gün normal devam ettik.
Mom095 iki_prens_annesi_ evet haklısın. Aslında daha erken yaptırmak istemiştim ama nasip olmadı. İnşallah çok rahat atlatır benim yavrumda 🙏🏼 Sizin de Rabbim damatlığını göstersin inşallah
Robinson Biz uc aylikken sunnet ettirdik lokal anestezi bir haftada dikisleri dustu bile ama benim oglum kilolu oldugu icin pipisi gomuldu
Es-esm Y-1401 bizim zor olmadı ama sünnetçi önemli yani bunu geri dönüşümü yok kesiliyor.malum Bebeğim pipisini kara iğne yaptılar o zaman çok ağlamıştı o kadar