Anneler bebeğim haftaya 8 aylık olacak az önce kustu koltuğun en arkasına dayadım. Kıyafet almaya odasına kadar gittim .Koltukk minderini kaldırdım baya geniş ama işte nasıl olduysa oldu dönerek kenara gitmiş. Çok yüksek değil koltuğum bir buçuk karış yani 25cm falan ve kalın halı üstüne düştü. Ses gelir gelmez içeri koştum sırt üstü yatıyordu beni görünce ağladı. Baktım kızarıklık şişlik yok bi morarma da olmadı. Çok uykusu vardı zaten on beş dk oyaladım mecburen uyuttum. Korkudan ağladı sanırım hemen soğuk suyla yüzünü kafasını yıkadım sakinleşti. Sizce korkmalı mıyım?