Nslhnsvvl gazı vardır.yada Özellikle çok ıkınıyorsa kakasını da yapmışsa fazla beslendiği için olabilir. 3 oğlum var. Doktorumuuzn hep söylediği şey bebekler 4 aya kadar doydugunu bilmez. Nasıl senin miden 2 lahmacun alıyorken sen 4 tane yersen için içine sıgmaz gerilme rahatlama ihtiyacı hisseder rahatsız olursun aynı şey bebeklerde fazla beslendiği zaman da olur diyor. En küçügü şuan 2 aylık. Ne zaman fazla emse ıkınma ya başlar. Emzirme süresini biraz kısaltıp arayı da biraz açınca rahatlar. Diger çocuklarımda da aynı şekilde yaşadım. Fazla beslemek de rahatsız ediyor öyle durumda emmeyi azaltıp karnına sıcak kompres yapmak hemen çözüm oluyor. Sizinki de böyle bişey olabilir bence