Busrayolcu oncelikle gecmis olsun...benimde oglumda sarilik oldu ilk hafta...dr 2 saatte bir emzir demesine ragmen saat basi emziriyodum...uyanmamasi sariligini yukseltir 3 saat cok uzun sarilik icin 1,5 saatte bir 2 saatte bir emzir...evin isisi yuksek mi kac derece ?