pasaninannesi Kızlar var mı benim gibi olan ? Emzirdikten sonra tatlı istiyorum ki ben tatlıyı hiç sevmeyen biriyim şimdi baklavadır çikolatadır ne bulsam yiyorum yeterki tatlı olsun 🙈🙈🙈 hele baklavayı hiç sevmeyen biriydim bu yaşıma kadar iki üç defa anca yemişimdir. Sizlerdede var mı bu durum ?
ikos58 pasaninannesi bende öyleyim. Emzirince su kaybına bağlı şeker de düşüyormuş tatlı isteğide normalmiş doktora sordum ama bu durumda çikolata yerine seni frenleyecek kuru meyvelere yönel dedi ama ne mümkün 😁