Merhabalar, öğretmenim; ancak pandemiden dolayı evdeyim. Akşam 7yr kadar kızımla baş başayız. Sabah klasik kahvaltı ediyorum, ar öğün kahve içiyorum. Ama öğlen yiyecek bir şey bulamıyorum😅 kızım olduköa hareketli bana pratik, lezzetli ve sağlıklı öneriler lazım. Hem benim hem de kızımın yiyebileceği. -14 aylık kendisi-
Siz öğlen neler yiyorsunuz?
Çocuğunza neler pişiriyorsunuz?