Li-La versiyonlarını bilmiyorum ama aptamil çoğu bebekte kabızlık yapıyor doktorunuza danışıp başka bi mama kullanabilirsiniz yemi geçtiğiniz mamada bi süre kabızlık gaz yapabilir ama hemen kullanımı bırakmamalısınız ben hipp combiotic kullanıyorum ne gaz ne kabızlık yaşadık