Babymom123 Anneler an itibariyle aşıya zam gelmiş fiyat 368₺ tek maaşla geçinen ailelere rabbim kolaylık versin emeği geçen herkese teşekkürler bitiyoruz 😏🥺
Miyonunannesi Babymom123 ben 315 e almıstım bir bucuk ay oldu 53 lira nedir ya gecen dogum kontorol hapı almaya gıttım gecen ay 55 e almıstık 67 lira olmus zam gelmeyen bişey yokki asgari ücreti neremize yetirecegimizi şaştık Rabbim yardımcımız olsun
ZMK Babymom123 çok pahalı ya her ay rutin kontroldür tahlillerdir özel aşılardır bir ton para vereceğinize özel sağlık sigortası yaptırmanızı tavsiye ederim sigorta karşılıyor ve daha avantajlı
-VeRa- Babymom123 311 liraydı ne olmuş öyle ya bi dahaki ay ikinci doz var 1 aya bi daha zam gelmese bari 🤷♀️
katmerliana Miyonunannesi 1 kez aldigimiz birseyi 1 ay sonra ayni fiyata bulmak nerrdeyse hayal oldu canim .Rabbim yardimcimiz olsun hele ki evi kira olup asgari ucretle gecinenlere rabbim yardim etsin
katmerliana Gecenlerde biri bi postta saglik bakanligi asi takvimine girdi demisti acaba pilot bolge olarak mi basladi . Bizde ilk dozumuzu 368tl olarak yaptirdik . Herseyin fiyati aldi gidiyor paranin hic degeri kalmadi
Miyonunannesi katmerliana 1250 lira kredimiz var aylık faturalar desen 600-700 bebegın maması bezi anca yetiyo ay sonuna yetişmiyo su surecte tek şükrüm en azından calısacak bi işimiz var işsiz kalanlar dahada perişan Rabbim yardım etsin
ZMK Burcu2- rotavirüs aşını bilmiyo musunuz? Özel aşıdır zehirli ishal ateş kusma hastalığı ondan korumak için 2-4-6 ayda 3 doz yada 3-6 ayda 2 doz olarak yaptırıyosunuz zorunlu değil zorunlu olsa zaten ücretsiz olurdu 😊
Babymom123 Burcu2- 3. Ayda birinci dozu 5. Ayda ikinci dozu yapılıyor ağızdan uygulanılıyor zorunlu değil ama yaptırılması gereken bir aşı zehirli isali koruyo o isal ölüme bile yol açıyomuş Allah korusun
katmerliana Miyonunannesi Allah yardimciniz olsun canim ins krediniz bi an once biter de biraz da olsa rahatlarsiniz bahs3ttigin gibi maalesef artik maasin miktarindan cok işimizin olmasina sukretmemiz lazim 😔
Miyonunannesi katmerliana 3.5 senemız var inşallah Rabbım ödeme kolaylıgı versin tüm borclulara içindede bize