Merhaba güzel anneler bebeğinizi beslerken gece, gündüz verdiğiniz miktardan daha mı az veriyorsunuz yoksa aynı mı yoksa fazla mı ben kusma ihtimaline karşı gündüz verdiğimden 10 ml aşağıda veriyorum sık uyanıyor ondan olabilir diye aklıma geldi sizlere sormak istedim 🐣