Ozlemtgrlll Kizlar 3 4 gündür kullanıyorum bebegim kabız gibi sanki kakasini 2 gündür yapmıyor 10 güne kadar normal ama bu yüzden mi merak ediyorum versem mi vermesemmi kararsizim
Mom088 Ozlemtgrlll 1 hafta yapmaması normal demişti doktorumuz biogaia yı ben kullandım hergün aynı saatte 5 damla çok işime yarıyor kullanın bence zararsız çünkü
Mlke301020 Ozlemtgrlll benim bebeğimde öyle bi sorun yaşamadım günde 5 damla düzenli kullanıyorum aksine kakasını daha kolay yapıyor.
Sinemisssss Ozlemtgrlll bende de aynısı oldu çok fazla ıkınma yaptı rahatsız etti bıraktım nurse harveys kullanıyorum o iyi geldi
Mom088 Ozlemtgrlll ben vermeye başladığım 3. Yada 4. Gün yapmıştı yine yapmazsa bi çay kaşığı hakiki zeytinyağı içirebilirsiniz oda çok fayda ediyor
Ozlemtgrlll Mom088 canım benimkinin gaz sorunu iyi oldu gazliyken almıştım kullanamadim şimdi öylesine veriyordum
Mom088 Ozlemtgrlll dediğim gibi bir zararı yok ama ben devamlı değil eğer iki gün kaka yapmazsa 3. Gün vermeye başlıyordum gaz sorunumuz zaten hiç olmadı
bicirik Ozlemtgrlll ben kullandım kızım ishal olmuştu onun için vermişti doktor. Bağırsakları düzenliyormuş bu damla kabızsa onada iyigeliyormuş.Normaldede geçmi yapıyordu yoksa damlayı verincemi yapmamaya başladı?