Kızlar oğluşum 7 aylık ve ilk 3 ay aşırı kolikti. O yüzden her türlü sallamayı denedik hamak bizi kurtardı. Ancak büyüdükçe hamakta dönmeye ve oyun yapmaya başladı buda onun için tehlikeli bir hal aldı. Dün en son gece uyumayınca hamakta ben delircek gibi oldum beşiğine koydum yanında durdum ve oğlum uyu artık dedim hiç sırtına pış pış yapmadan sadece konuştum ve dönüp baktığında oradaydım 20 dk kadar direndi sonra uyudu. Bu arada 5.ayında uyku eğitimine katılıp bir dünya parada verdim ancak işe yaramadı. Biraz önce yine aynı şekilde hiç hamağa koymadan beşiğine koydum biraz oyalandı şirinlik yaptı ama yine hadi artık uyumamız lazım dedim 20 dk sonra uyudu. Şunu farkettim, artık oğlum sallanmak istemiyor olabilir ve kendi kendine uyuması için ona müsade ettim belki bu olay akşamı görmeyecek ama anldığım şu ki, bebekler ne istediğini açıkça belli ediyor. Onların ihtiyaçlarına göre ilerlemek hem biz hem onlar için daha doğru bir süreç. Ancak hamağa koyduğumda benim karar verdiğim saatte uyurdu şimdi onun uyku belirtilerine göre yol izliyoruz biraz zor olacak ancak inşallah bu şekilde devam edebiliriz. Desteksiz uyutmaya inanmıyorum bazen bizler bile annemizin saçımızı okşamasına ihtiyaç duyarken bebekleri tek başına bırakmak bana vicdansızlık geliyor ama onlara fırsat verirsek kendileri doğru yolu bulacaktır. 🙏🏻😂