nazatamina ftsdmrhn simdi bende onu merak ediyorum bu yasadiklarimiz 4 ay atagi degil mi yani 4.ayi doldurunca da yasamiycaz bunlari
ftsdmrhn nazatamina biz takvime göre atağın 2. Günundeyiz. Yani 4. Ayda kazandığı beceriler diyelim biz.
Btl-89 Minikelebek Allah’ım ya 13 dk büyük mü şimdi kızın benim kızın ablası mı kurban olurum ben onu verene😘❤️