Tosbikgiller19 Mom727272 Penguen çelik termos kesinlikle.. 1 yıldır kullanıyorum.. dışarı da falanda cokda memnunum
Momsbabyy Mom727272 baby plus kullanıyorum hiç memnun değilim kapanmıyor akıtıyor sıcak tutmuyor en fazla 2 saat. bundan almayın başka bilgim yok diğerleriyle alakalı 😊
deniz_melih Sinem6378 mama için nasıl kullanıyorsunuz termos dak ki suyu içilebilecek sıcaklıkta mı kaynar mı ayarlaması nasıl olacak
Miyonunannesi Benım starbucks termosum vardı onu kullanıyorum yola gıdecegımz zamanda a101 den ıkı lıtre aldım o uzun sure sıcak tutuyo onu kullanıyorum