Kızlar bebeğim prematüre 35+1 doğdu. 21 gün kuvözde kaldı fln derken memeyi tutamıyordu. Sağıp biberonla veriyorum. Şimdi daha önce denedim tutmaya başladı. Ama benim canım çok acıyor. Bebeğimi emzirmek istiyorum. Ama acıdan dolayı kaçıyorum resmen. Göğüs ucu aldım çekip atıyor bir daha takması fln sıkıntı oluyor onu beceremedim yani. Her önüme gelen çocuğu emzir sen diyor. Emzirmeyi bende biliyorum ama can aciyinca öyle olmuyor 🤯 damagina kistirip çekiyor fln çığlık basıyorum evde. Kantoron yağı fln sürüyorum baya yumuşadı ama tekrar acı olur yara olur diye yapamıyorum 😔Bi öneriniz var mı lütfen yardımcı olun 😔