Mrcemn Tecrübeli anneler lütfen söyleyin ona göre çocuk yapayım 😂 şu an 1 tane çocuğum var uyumayan mızmız çok hareketli bir çocuk ikincisi tam tersi olur diyorlar doğru mu?
Minikcivcivim Mrcemn genelde öyle derler birincisi usluysa ikincisi yaramaz ya da birincisi yaramazsa ikincisi uslu olur falan ama tabi bunlar şehir efsanesi 😅 bahtına ne çıkarsa artık kader😅
Azygos Mrcemn şans o işler ben mesela hiç o topa girmeme kararı aldım şimdikiyle çok zor basediyorum büyüyünce daha zorlaşıyor bazı açılardan
Canevlatlarim54 Mrcemn herkes beni öyle kandırdı ilk gebeligimde oğlum aşırı huzursuz mızmız 1 yaşına kadar hep ağlamalı geçti ondan sonra çevremdeki herkes bana ikinci çocuk daha üslü olur sesleri çıkmaz mazlum olurlar dendikten 2 yil sonra tekrar hamile kaldım hem hamileliğim zor geçti şuan kızım 6 aylık olcak nerdeyse çok huzursuz doğduğundan beri hep diyorum ki ilk gebeligimde prenses mişim 😂 ama herkesin öyle olcak diye birseyi yok belki sizin iyi olur
Mrcemn Minikcivcivim bir de burdan duyayım istedim gerçekten öyle mii ikinciye cesaretim yok çok korkuyorum 🤦♀️
Slymncnsuns Minikcivcivim ay evet ilk bebegim çok usluydu hala öyle çok şükür kayınvalidem bu uslu ikinca yaramaz olacak senin diyip durdu hamileliğim de çok düşündüm ya gaz sancısı vs çok olursa yaramaz olursa diye ama maşallah ikinci kızım ablasindan da uslu 🤗
Madonna Mrcemn İkizlerim birbirine zıt.Birisi uyku aşığı, birisi düşmanı.Birisi yeme aşığı, birisi düşmanı.Birisi sessiz, sakin, diğeri hırçın, gürültülü..🤷🏻♀️
Sinifcianne Mrcemn doğru bence cevremde oyle gördum hep😄 benim oğlum cok sakin uyuyan yiyen bir bebekti aglaması hiç olmazdı gazsız sorunsuz mutlu bşr bebekti şimdi 2 yaşında hala oyle 🧿 kızım da 7 aylık tam tersi oldu kolik huysuz sürekli ağlayan bşr bebek😅
Bsrylmz Sinifcianne ayyy demeyinnn benim kızımda sakin huzurlu bir piremses şimdi ikinci bebeği düşünüyoruz nasipse ya böyle olursa😱😱😱😱
btbgt1025 Ben de ikizlerim olacağını öğrendiğimde biri sakin olur öyle diyorlar diye avutuyordum kendimi. İkisi de hareketli, ikisi de çok ağlak, ikisi de mama sandalyesinde oturmayı sevmez vs vs. Bazı günler gerçekten çok zorlanıyorum.
Asyagoknur06 Mrcemn bende surda bekliyim vallahi benimde ilk çocuğum çok şımarık huysuz peşinde gezmekten yoruldum ikinciyi nasıl yaparım bilmiyorum
Sevimliannee Mrcemn Allah bilir aslında🤷♀️ Oglum kolik, inatcı huysuz mızmızdı neler cektim sabahlara kadar hiç uyumadım. 6 yasında hala geceleri kalkar. kızım aksine daha sakin kendi halinde🙈
BirVeraAnnesi35 Mrcemn allahımm kesin bilgi mi yayalım mııı😂🤦🏼♀️ Benim kızımda usludur ikincisi fena olacaksa ben arayı uzatayım😂
katmerliana Mrcemn ben suan yasiyorum ilkini aratmiyor sagolsun 😊 ama belki seninki farkli olur canim
Aysudincaysu Mrcemn valla arkadaşım büyük oğlum uykusuz yaramaz 1 dk yerinde oturmayan çocuktu ki hala öyle dedim 2. Sakin olur ama nafile büyüğünü mumla aratıyor şimdiden 6.5 aylık ama 6 yıllık ömrüm gitti şimdiden 😂bu arada araları da 2.5 yaş ama rabbim sabrını veriyo çok şükür oturup ağladığım zamanlar olmuyo değil 🤦🏻♀️😂
adastra Mrcemn İnşallah öyle değildir 😂 kızım dünyanın en uysal en güleç bebeği , hamileyim şimdi inşallah diğeri de böyle olur diyorum 🙈
covirgin Mrcemn annem hep ilk çocuk daha yaramaz olur uğraştırır der ama ne kadar doğru bilemiyorum☺️
Mervea Mrcemn ablamın 2 kızı maşallah varla yok arasındaydı ama 3. Resmen kök söktürüyor Değişir bence🙈