5 aylık bebeğim var son zamanlarda sütümün yetmediğini düşündüğüm için mama veriyorum ama biberon almıyor. Avent kullanıyorum. Kaşıkla verirken de ağlıyor. Ek gıdaya mı başlasam acaba. Kilosu da 6800 şu an. 3500 doğmuştu. Uyumuyor, sürekli mızmız anlamıyorum doyup soymadığını 😔