suzinakpesrev
Merhaba!
Demir eksikligi anemisi var ve demir hapi kullaniyorum. Bir yandan da bebegi emziriyorum.
Demir ilaci benim diskimi yesil cikartiyor.
Yalniz demir ilacina yeniden basladigimdan beri TeoBo'nun kakasi da yesil cikiyor. Bu anne sutunden bebege gecer tamam fakat kakayi etkiler mi? Tecrube etmis olan var mi??