Sevnurr bende de oluyor hatta bende post açmıştım çok sinir bozucu bir durum 6 ay olacak ama gecmedi doktora gittim muayene oldum çünkü annemde de bu sıkıntı var ve doğumda yanlış kesi sonucu oldu dedi...
bende muayene oldum doktorum normal bir durum dedi vajina genişlediği için oluyor kegel egzersizi yap dedi ama burada sezaryen olanlarda da oluyor diye yorum yazmışlardı çok şaşırdım eğer sebebi genişlemekse onlarda niye olsun🤔 sürekli sık dedi egzersiz yap ama benim şöyle oluyor afedersiniz arkadan çıkan gaz öne yayılarak çıkıyor bide sabahları uyanınca vajinaya dolmuş oluyor öyle çıkıyor ve çok sinir bozucu 😐😐