Furug Kizlar cok moralim bozuk..diger odada teyzemin yaninda zannediyorm annemi gormeye geldik teyzemde sagolsn telefonla konusurke cikmis cocuk diger odaya gecmis ilaclarn orda oldugunuda bilmiyorm kutuyu eline almis bir kac hap yerdeydi acilmis gibi degildi ama icim icimi yiyor ya yuttuysa 😓 yani kulak damlasina bakiyordu girdigimde teyzeme sordum varmiydi diye tek vardi diyor şasede ama telas sardi beni :((( esimde yok ne derim yaaa bir anlik ! Bir daha evimden kipirdamayacagm bir yere ! Cok kizginim cocuk var ilaclari kaldiralm dediler kaldirdilar saniyorum bir de..yarim saat oldu bir sey gozlemlemedim.surekli pesindeyim cocugumun ama yok kimseye 2 dk guvenmeyeceksin.
OzlemAlisa Furug cok geçmiş olsun. Iciniz icinizi yemesin bi doktora goturun emin olun ya yuttuysa anladiginizda gec olursa
DBaybars Furug Çok geçmiş olsun, inşallah yutmamıştır. Ne ilacını yutmasından şüpheleniyorsunuz? Mg mı çok önemli, tabiki yutması başlı başına önemli zaten ama, isterseniz her ihtimale karşı bunu yutmuş olabilir diye doktora gösterin ne olur ne olmaz
BenMathilda Furug Yeğenim annemin tansiyon ilacını yemişti. Hastaneye gittiler kan değerlerine bakıldı eğer değerlerde sıkıntı olsaydı kömür vereceklermiş, bir nevi mide yıkama işlemi işte. Sanirim ne ilaci içtiğinin de önemi var. Parol gibi bir şeyse belki daha farklı bir tedavi uygulanir Daha ağır farkli bir ilaçsa daha farklı.. Hangi ilaçların yerde olduğunu bilip doktora danışmanız gerekir diye düşünüyorum Yine de çok telas etmeyin ilaç acı olduğu için yutamayıp tükürüyor olmaları daha muhtemel oluyor. Eger ağız çevresinde ve dilinde beyazlık falan yoktuysa çok da suphelenmeyin ama gozetlemeyi ihmal etmeyin Cok gecmis olsun
Furug BenMathilda hicbir sey yoktu agzinda acmis olmasida zor diye dusundum ama ya yuttuysa diye de cok sinirim bozuldu.. elinde buldugum 500 mg ama baya buyuk bir hap cikarmasi yutmasi baya bir iş :((( ama cok sagolun bilgim oldu napcagmida sasirdim