Ttgb255 Bebeğim 2 ay 22 günlük ama ne yan yatıbiliyorum gün içerisinde nede yüz üstü 🤦♀️ sürekli sırt üstü yatmak istiyo oysa bu ayda sırt üstü yatıp başını dik konuma falan getirmesi lazım. Çokda hareketli aslında eli ayağı durmaz başını da uzun süre olmasada kucakta dik tutabiliyor. Sizce normal mi ilerde sorun olur mu?
poncikci Ttgb255 benim kızımda öyleydi sırtına yastık koymam rağmen kendini kaydırır düz yatardı şimdi 6aylık kendi yan dönüp yatıyor yüz üstü uyuyor yani kendi nasıl rahat hissederse öyle yatıyor sizinde büyüdükçe değişir bence :)
Sevde123 Yan yatırıp arkasına destek koydunuz mu dönmemesi için? Benim kizimda sevmezdi normal bizim kullandigimiz yastıklara yüz üstü yatırıp ayağımda sallar öyle uyuturdum yan yatinca arkasına destek koyardim. Ama sevmiyorsa da yapacak bişey yok düz kafa yastığı kullan ki kafası duzlesmesin ben doğduğu günden belli bi zamana kadar hep düz kafa yastığını kullandim çok faydasını gördum
Ttgb255 Sevde123 ha birde kendi sırt üstü olsa bile kafayı yan çevirip yatıyor hep o yüzden arkasında düzleşme olmadı hiç şükür