Bebegım şimdi 4 aylık. 1 nisanda müdürüm başlamamı rica etti. Ben kararsızım ama. Eğer başlarsam 3 ay ücretsiz izin kullanmış olacağım. Daha 3 ay hakkım olacak. 1 nisan ’da başlarsan bebeğim 5 ay 1 haftalık olacak. Kolik bebekti. Zor dönemden çıktık. Kayinvalidem bakacak bebegime. Ama 5 yaşında başka toruna da bakıyor. Kayinvalideme maddi sıkışırsak nisanda başlarım demistim. O ’da bana bekle istersen tüm iznini kullan bebekte büyür dedi. Eşim başla diyor. Ben nasıl bırakacağını bilmiyorum. Eşim bile idare edemiyor bebeğinizi . Dışı çıkacak galiba. Doktorumuz 2 beyazlık görünüyor dedi. Hem diş huysuzluğu. Hemde beni göremeyince ağlaması beni daha cok endişelendiriyor. Bu arada bebegim sadece anne sütü alıyor. doktorumuz 5.5 aylik olunca katı gıda alıştırmasana başlarız demisti .Kayınvalideme de alışık değil. Hatta ilk gördüğümde ağlar. Ne yapsam bilmiyorum. Bu ay alıştırıp 1 nisan ’da başlarsam. Bebegime zor olur mu? Beklemeli miyim? Siz ne yaptınız? Tecrübe ve önerilerinizi bekliyorum.