Arkadaş lar bebeğim 11 aylık olucak ilk günden beri sallamaya karşiydm 2 aylıkken görümcem aliştirdi birlik oldugumz için bi iş olunca ben uyutaym sen yap derdi bende nasil uyutuyo dedim megerse sallayarak uyutuyo niye uyumuyomuş sebebini anladm alişmiş sallanmaya zar zor unutturdum 6 aylık oldu hep pış pışlayarak uyuttum hastalandm kucagmda pışpışlayamadm ayakta salladm tekrar alişti sonra tekrar unutturdum bu defa bebek huysuzdu hiç bi şekil uyumuyodu tekrar 9 aylıkken sallamaya başladm şimdi hala salliyorum sizler nasıl uyutuyosunuz bebeklerinizi